22 noiembrie 2010

Saptamana- BAIATUL SI FETITA







LUNI  22.11.2010

INTALNIREA DE DIMINEATA: "Eu sunt..."(nume, prenume,identitate gen, varsta)
BIBLIOTECA: Citim imagini cu corpul uman
ARTA: "Fetita si baiatul"- desen
CUNOASTEREA MEDIULUI: "Baiatul si fetita"- observare
JOCURI SI ACTIVITATI RECREATIVE: "Deschide urechea bine"- joc distractiv


MARTI  23.11.2010

INTALNIREA DE DIMINEATA: "Parul meu este..."
JOC DE MASA:" Cu ce ma imbrac eu?"- sortare jetoane
CONSTRUCTII: "Robotul"- cuburi lego
EDUCAREA LIMBAJULUI: "La cine s-a oprit roata?"-joc didactic
EDUCATIE MUZICALA: " Cantecul degetelor"- cantec
JOCURI SI ACTIVITATI RECREATIVE: "Baiat sau fata?"- joc senzorial


MIERCURI  24.11.2010

INTALNIREA DE DIMINEATA: "Ce culoare au ochii mei?"
BIBLIOTECA: "Simturile"- N. Nasta
JOC DE ROL: "Imbracam papusa"
ACTIVITATE MATEMATICA: "Unde am ascuns jucaria?"-joc didactic
EDUCATIE PENTRU SOCIETATE: Relatia de grup " Cu cine doresc sa fiu prieten?"
JOCURI SI ACTIVITATI RECREATIVE: "Fa ca mine!"- joc de miscare


JOI  25.11.2010

INTALNIREA DE DIMINEATA: De vorba cu doamna asisteanta!
STIINTA: "Cu ce organ de simt vad, aud, miros, gust,pipai?"
JOC DE MASA:"Fetita si baiatul"- puzzle
EDUCATIE PLASTICA: " Urma palmei mele"- dactilopictura
JOCURI SI ACTIVITATI RECREATIVE: "Arata ce spun eu si nu ce arat eu!"- joc de atentie


VINERI  26.11.2010

INTALNIREA DE DIMINEATA: "Stiu cine sunt!"
STIINTA: "Cu ce organ de simt vad, aud, miros, gust, pipai?"
JOC DE ROL:"De-a familia"
ARTA: "Hainutele fetitei/baietelului"- aplicatie
JOCURI SI ACTIVITATI RECREATIVE: "Povesti indragite de copii"- vizionare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu